35 dagar kvar

Entré dörren, här kommer byggas en liten ramp.

 

Det är en uppförsbacke till galleriet och kullersten. Be strong:) Närmaste T-bana är Mariatorget.

 

Hittade en raport om rullstolar i kollektivtrafiken, från 2007. Där läste jag att den bredaste elrullstolen var 72, men sittbredden på sitsen som kan justeras vilket kan innebära att totalberdden blir bredare. Den informationen känns ändå mycket hoppfull. Med tungan rätt i munen och stabila ramper så hoppas jag att en 82 cm dörröppning passeras lätt.


Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Hördu...om du är i närheten en vardag så plinga mig...vi kan ta en fika. Jag jobbar ju alldeles där ju!

2010-06-24 @ 00:18:11
URL: http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0